چگونه به بازگرداندن عملکرد کلیه به طوری که دیالیز می تواند متوقف شود
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به بازگرداندن عملکرد کلیه به طوری که دیالیز می تواند متوقف شود

چگونه برای بازگرداندن عملکرد کلیه به طوری که دیالیز می تواند متوقف شود؟ دیالیز یکی از راه های رایج برای از بین بردن کسانی که نشانه های نارسایی کلیه است، بنابراین بسیاری از بیماران آن را تجربه می کنند. با این حال، آن است که بهترین راه برای درمان بیماری کلیه نیست. چه چیزی بیشتر، از آن خواهد شد برخی از عوارض جانبی در طول درمان این بیماری به ارمغان بیاورد. بنابراین مردم می خواهند برای پیدا کردن برخی از راه های است که می تواند به آنها کمک کند خلاص شدن از شر آن. در واقع، به جز در نظر گرفتن پیوند کلیه، بهبود عملکرد کلیه تنها راه برای دریافت دیالیز خلاص شدن از شر است.
چگونه برای بازگرداندن عملکرد کلیه؟
اگر می خواهید برای بازگرداندن عملکرد کلیه، شما نیاز به پیدا کردن بعضی از راه هایی برای تعمیر بافت کلیه آسیب دیده و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از طب سنتی چینی می تواند عملکرد کلیه را با بزرگ رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و ضد ترومبوز را بهبود بخشد.
با کمک پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، بیشتر از بیمار نارسایی کلیه می تواند از شر دیالیز به تدریج دریافت کنید. بیمار نارسایی کلیه که به دیالیز اند را ندارد، آنها می توانند فرصتی برای اجتناب از آن دارند. اگر بیمار به بیماری کلیوی می تواند این درمان زودتر را، آنها حتی می تواند یک فرصت به عقب زندگی عادی داشته باشد.
اما مهم نیست چقدر، به عنوان یک بیماری کلیوی که تحت درمان با دیالیز، شما باید آن را متوقف نمی سرعت، در غیر این صورت است که آسیب بیشتر به کلیه ها می شود.
اگر سوالی دارید دیگر در مورد دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در بازگرداندن عملکرد کلیه، شما به ما از طریق ایمیل تماس بگیرید و یا پیام زیر را ترک هستند، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: